Zwroty i reklamacje

ZWROT

Jeśli chcesz dokonać zwrotu, będziemy wdzięczni, jeśli skontaktujesz się z nami najpierw mailowo: kontakt@jezosklep.pl

Na oświadczenie informujące nas o chęci zwrotu masz 14 dni od daty doręczenia zamówienia do Ciebie. Następnie w ciągu maksymalnie 14 dni odeślij do nas zwracany towar na adres:

Projektowanie Łukasz Trocki

ul. Pohulanka 10/14

03-890 Warszawa

Do przesyłki dołącz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, dowód sprzedaży oraz numer konta, na który mamy zwrócić zapłatę.

Pamiętaj, że jeśli Twoje zamówienie było personalizowane, np. dopisaliśmy imię, to produkt nie podlega zwrotowi.

 

REKLAMACJA

Jeśli okaże się, że konieczna będzie reklamacja, napisz do nas maila na kontakt@jezosklep.pl – postaramy się jak najlepiej rozwiązać sprawę. Możliwe, że konieczne będzie odesłanie produktów, wtedy zaadresuj przesyłkę na adres:

Projektowanie Łukasz Trocki

ul. Pohulanka 10/14

03-890 Warszawa

Oczywiście w przypadku uzasadnionej reklamacji ponosimy/zwracamy koszty dostaw.

Damy znać maksymalnie, jaki jest status sprawy, do 14 dni od daty otrzymania reklamacji. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl